Informujemy, że przy drzwiach wejściowych do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Garwolinie – I piętro budynku, znajduje się SKRZYNKA PODAWCZA, do której należy składać WSZELKĄ KORESPONDENCJĘ skierowaną do urzędu, która nie wymaga bezpośredniego kontaktu z pracownikiem.
(podania, wnioski, listy obecności, itp.).
Pisma pozostawione w skrzynce odbierane są przez pracownika urzędu codziennie. Korespondencję składającą się z kilku stron należy trwale spiąć bądź umieścić w zaklejonej kopercie.
W związku z trudną sytuacją epidemiologiczną w tut. urzędzie zachęcamy Państwa do korzystania z tej formy dostarczania korespondencji.
Jednocześnie zachęcamy Państwa do załatwiania spraw z wyorzystaniem elektronicznych form komunikacji z Urzędem Więcej informacji dostępne jest na podstronie internetowej
Miejmy na celu wspólne nasze bezpieczeństwo!