Wszelkie sprawy należy załatwiać:
- telefonicznie dzwoniąc pod numery telefonów:
- Rejestracja bezrobotnych w Urzędzie po uzgodnieniu telefonicznym 25 685 25 60
- Obsługa bezrobotnych i oferty pracy, skierowania do pracy, potwierdzenie gotowości 25 685 25 40
- prace interwencyjne, roboty publiczne, staże zawodowe, dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej, bony na zasiedlenie 25 685 25 10
- elektronicznie wysyłając korespondencję na adres sekretariat@pup.garwolin.pl
- wykorzystaniem strony internetowej www.praca.gov.pl
- Zarejestruj się elektronicznie w Powiatowym Urzędzie w Garwolinie
- Wniosku o przyznanie i wypłatę dodatku aktywizacyjnego
- Zgłoszenia wyjazdu lub braku gotowości do podjęcia zatrudnienia
- Zgłoszenia podjęcia pracy
- Zgłoszenia rozpoczęcia/ wznowienia działalności gospodarczej
- Wniosku o pozbawienie statusu osoby bezrobotnej
- Wniosek o przelewanie świadczeń na konto
- Pismo zwykłe do urzędu
Osoby bezrobotne i poszukujące pracy mają możliwość zapoznania się również z informacjami dotyczącymi zasad rejestracji, usługami i formami wsparcia udzielanymi przez urzędy pracy, a także z danymi kontaktowymi do poszczególnych urzędów pracy w ramach Wortalu PSZ (https://psz.praca.gov.pf). Aktualne oferty pracy, staży, praktyk zawodowych a także informacje o szkoleniach, giełdach pracy, poradach grupowych udzielanych przez wszystkie urzędy pracy a także ochotnicze hufce pracy publikowane są w ramach Centralnej Bazy Ofert Pracy (https://ofety.praca.gov.pl') lub z wykorzystaniem aplikacji mobilnej ePraca
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.
Podstawa pracna: Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022r.