Aktualności

Prace interwencyjne

Załączniki

Wniosek o zwrot kosztów z tytułu zatrudnienia w ramach prac interwencyjnych. Format PDF
Wniosek o zwrot kosztów z tytułu zatrudnienia w ramach prac interwencyjnych. Format PDF.pdf 174 KB
Wniosek o zwrot kosztów z tytułu zatrudnienia w ramach prac interwencyjnych. Format doc
Wniosek o zwrot kosztów z tytułu zatrudnienia w ramach prac interwencyjnych. Format doc.rtf 166 KB
Wniosek o zorganizowanie prac interwencyjnych - pdf
wniosek-interwenchjnepdf.zip 901 KB
Wniosek o zorganizowanie prac interwencyjnych - doc
wniosek-interwenchjnedoc.zip 258 KB

Pit-11 za 2024 rok

Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie informuje, że osobom, którym w 2024 roku wypłacono świadczenia z Funduszu Pracy (zasiłek dla bezrobotnych, dodatek aktywizacyjny) deklaracje o osiągniętych przychodach  PIT-11 będą wydawane w terminie:

od  27 stycznia 2025 r. do 20 lutego 2025 r.

Informacje PIT-11 będą dostarczane w następujący sposób:

  • za pośrednictwem portalu: https://praca.gov.pl - dotyczy osób posiadających Profil Zaufany lub kwalifikowany podpis elektroniczny, które założyły konto i wyraziły zgodę na doręczanie pism poprzez praca.gov.pl.
  • na adres poczty elektronicznej - na wniosek klienta i po wyrażeniu zgody na otrzymywanie PIT-11 drogą mailową. Pismo z danymi identyfikacyjnymi m.in. PESEL oraz aktualnym numerem telefonu należy kierować na adres: pit@pup.garwolin.pl.

W treści e-mail prosimy o dopisanie zdania:  „Jednocześnie wyrażam zgodę na otrzymanie PIT-11 za rok 2024 drogą mailową na adres ………" (adres email, na który będzie wysłany    PIT-11);

  • osobiście- w godz. 8.00-16.00, po okazaniu dokumentu tożsamości. Miejsce odbioru: pokój nr 107.
  • Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 25 685-25-00

UWAGA!
Do odbioru PIT – 11 za 2024 rok można upoważnić np. członka rodziny. Osoba odbierająca musi okazać ważnym dowodem osobistym oraz przedłożyć upoważnienie.

Druk upoważnienia dostępny jest poniżej.

Załączniki

Upoważnienie do odebrania PIT-11
upowaznienie pit 2024.pdf 100 KB

Bon na zasiedlenie


Nabór wniosków - finansowanie kosztów studiów podyplomowych

Garwolin dn. 23.01.2025 r.
 
 
OGŁOSZENIE O NABORZE
 
Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie informuje, że od dnia 27.01.2025 r., do odwołania, rozpoczyna nabór wniosków finansowanych ze środków Funduszu Pracy na następującą formę aktywizacji osób bezrobotnych.
1.       Finansowanie kosztów studiów podyplomowych.
 
Formularz wniosku dostępny jest na stronie internetowej Urzędu w zakładce „dokumenty do pobrania".
Wnioski należy składać w wersji papierowej w siedzibie urzędu - sekretariat pok. nr 109 w godz. 8.00-15.00 lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres urzędu: ul. Mazowiecka 26; 08-400 Garwolin.
Szczegółowe informacje udzielane są w siedzibie urzędu pok. 117 stanowisko 6 lub  telefonicznie nr 25 685 25 15.
                                                                                              
 
 
Z up. Starosty
              /-/ Marcin Zboina
                Dyrektor
         Powiatowego Urzędu Pracy w Garwolinie
 
 
Opracował:
Andrzej Mikusek – Kierownik Referatu ds. Obsługi Formalno-Merytorycznej Usług Rynku Pracy

Załączniki

Wniosek o zorganizowanie studia podyplomowe - doc
Wniosek o zorganizowanie studia podyplomowe - doc.zip 100 KB
Wniosek o zorganizowanie studia podyplomowe - pdf
Wniosek o zorganizowanie studia podyplomowe - pdf.zip 263 KB

Nabór wniosków - Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy.

Garwolin dn. 23.01.2025 r.
 
OGŁOSZENIE O NABORZE
Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie informuje, że w dniach 06-12.02.2025 r., rozpoczyna nabór wniosków, finansowanych ze środków Funduszu Pracy na następującą formę aktywizacji osób bezrobotnych.
1.       Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy.

Preferowane będą wnioski pracodawców, którzy nie korzystali z powyższej formy wsparcia w latach 2023-2024.
Maksymalna kwota refundacji jednego stanowiska pracy 45 000 złotych.
 
Wniosek dostępny jest na stronie internetowej urzędu w zakładce „dokumenty do pobrania".
Wnioski należy składać w wersji papierowej w siedzibie urzędu - sekretariat pok. nr 109 w godz. 8.00-16.00 lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres urzędu: ul. Mazowiecka 26; 08-400 Garwolin.
Szczegółowe informacje udzielane są w siedzibie urzędu pok. 107 lub telefonicznie, pod nr 25 685 25 12.
                                                                                                  

   Z up. Starosty
                                                                                               /-/ Marcin Zboina
                                                                                                       Dyrektor
                                                                                   Powiatowego Urzędu Pracy w Garwolinie

 
 
 
Opracował:
Andrzej Mikusek – Kierownik Referatu ds. Obsługi Formalno-Merytorycznej Usług Rynku Pracy

Załączniki

Wniosek o zwrot kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w formacie pdf
Wniosek o zwrot kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w formacie pdf.zip 1257 KB
Wniosek o zwrot kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w formacie doc.
Wniosek o zwrot kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w formacie doc..zip 362 KB

Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display