Nabór wniosków - prace społecznie użyteczne

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie ogłasza nabór wniosków na prace społeczno-użyteczne, finansowane ze środków Funduszu Pracy, rozpoczynający się 23.01.2025 r. Wnioski dostępne są w nowej wersji z 08.01.2025 r. na stronie internetowej urzędu. Należy je składać w wersji papierowej w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą. Dodatkowe informacje dla organizatorów można uzyskać w urzędzie lub telefonicznie.

Osoby odpowiedzialne za ogłoszenie to Marcin Zboina, Dyrektor PUP oraz Andrzej Mikusek, Kierownik Referatu. Wnioski należy składać w godzinach 8.00-15.00.

Informacje o wybranych załącznikach

  • Wniosek o zorganizowanie prac społecznie użytecznych. Plik w formacie pdf.:

    Załącznik zawiera dokumenty związane z organizacją prac społecznie użytecznych, w tym wnioski, listy osób bezrobotnych oraz formularze rozliczeniowe. Kluczową informacją jest konieczność przestrzegania przepisów dotyczących m.in. warunków pracy i przydzielania świadczeń dla osób wykonujących te prace.

  • Wniosek o zorganizowanie prac społecznie użytecznych. Plik w formacie doc.:

    Załącznik dotyczy organizacji prac społecznie użytecznych (PSU) w Gminnym/Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej. Zawiera formularze dotyczące wniosków o skierowanie bezrobotnych do prac, ewidencję godzin pracy oraz informacje dotyczące warunków BHP i finansowania tych prac z Funduszu Pracy.

Pełne treści załączników znajdziesz w artykule.

Garwolin dn. 23.01.2025 r.
 
 
                                          OGŁOSZENIE O NABORZE
 
Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie informuje, że od 23.01.2025 r., rozpoczyna nabór wniosków, finansowanych ze środków Funduszu Pracy na następującą formę aktywizacji osób bezrobotnych.
1 . Prace społeczno-użyteczne  
WAŻNE: Obowiązuje nowa wersja wniosku z 08.01.2025 r.
Wnioski dostępne są na stronie internetowej urzędu w zakładce "dokumenty do pobrania".
Wnioski należy składać w wersji papierowej w siedzibie urzędu - sekretariat  pok. nr 109 w godz. 8.00-15.00 lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres urzędu: ul. Mazowiecka 26; 08-400 Garwolin.
Szczegółowe informacje organizatorom ubiegającym się o organizację powyższej formy udzielane są w siedzibie urzędu pok. 107, lub pod nr tel. 25 685 25 13,
 
                                                                                 Z up. Starosty
                                                                                                   /-/ Marcin Zboina
                                                                                                             Dyrektor
                                                                                   Powiatowego Urzędu Pracy w Garwolinie
 
Opracował:
Andrzej Mikusek – Kierownik Referatu Obsługi Formalno-Merytorycznej Usług Rynku Pracy

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Nabór wniosków - Bona na zasiedlenie

Print Drukuj

Nabór wniosków na formy aktywizacji osób bezrobotnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Garwolinie rozpocznie się 27.01.2025 r. i będzie trwać do odwołania. Oferta obejmuje bon na zasiedlenie, dostępny tylko dla osób do 30 roku życia. Wnioski muszą być składane w nowej wersji formularza z datą 10.01.2025 r. Dokumenty można pobrać ze strony internetowej urzędu w zakładce "dokumenty do pobrania".

Wnioski należy dostarczyć osobiście do sekretariatu urzędu lub wysłać pocztą na adres: ul. Mazowiecka 26, 08-400 Garwolin. Szczegółowe informacje można uzyskać w siedzibie urzędu w pokoju 107 lub telefonicznie pod numerem 25 685 25 12.

Ogłoszenie zostało podpisane przez dyrektora urzęd, Marcina Zboina, z upoważnienia Starosty. Opracowano je w Referacie ds. Obsługi Formalno-Merytorycznej Usług Rynku Pracy przez Andrzeja Mikuska.

Informacje o wybranych załącznikach

  • wniosek bon na zasiedlenie - pdf:

    Załącznik dotyczy wniosku o przyznanie bonu na zasiedlenie, który ma na celu wsparcie finansowe osoby bezrobotnej przy przeniesieniu się do nowego miejsca zamieszkania w związku z podjęciem zatrudnienia lub działalności gospodarczej. Kluczowymi informacjami są wymagane dane wnioskodawcy oraz regulacje dotyczące przyznawania bonu i zobowiązania związane z jego wykorzystaniem.

  • wniosek bon na zasiedlenie - doc:

    Załącznik zawiera formularz wniosku o przyznanie bonu na zasiedlenie, który ma na celu wsparcie bezrobotnych w związku z podjęciem zatrudnienia lub działalności gospodarczej. Kluczowym punktem jest wymóg spełnienia określonych warunków, takich jak odległość do nowego miejsca zamieszkania oraz minimalna wysokość wynagrodzenia, aby ubiegać się o ten bon.

Pełne treści załączników znajdziesz w artykule.

Garwolin dn. 23.01.2025 r.
 
OGŁOSZENIE O NABORZE
Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie informuje, że od 27.01.2025 r., do odwołania, rozpoczyna nabór wniosków finansowanych ze środków Funduszu Pracy na następującą formę aktywizacji osób bezrobotnych.
1. Bon na zasiedlenie.
Forma przewidziana tylko dla osób do 30 roku życia.
WAŻNE: Obowiązuje nowa wersja wniosku z 10.01.2025 r.

Wnioski dostępne są na stronie internetowej urzędu w zakładce "dokumenty do pobrania".
Wnioski należy składać w wersji papierowej w siedzibie Urzędu - sekretariat pok. nr 109 w godz. 8.00-15.00 lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres urzędu: ul. Mazowiecka 26; 08-400 Garwolin.
Szczegółowe informacje o powyższej formie wsparcia udzielane są w siedzibie urzędu pok. 107, lub pod nr tel. 25 685 25 12.
                                                                                                 
   Z up. Starosty
              /-/ Marcin Zboina
                Dyrektor
         Powiatowego Urzędu Pracy w Garwolinie
Opracował:
Andrzej Mikusek – Kierownik Referatu ds. Obsługi Formalno-Merytorycznej Usług Rynku Pracy

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Nabór wniosków - Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy.

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie ogłasza nabór wniosków o finansowanie ze środków Funduszu Pracy w dniach 06-12.02.2025 r. Dotyczy to refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy. Preferencje przyznawane będą pracodawcom, którzy nie korzystali z tej formy wsparcia w latach 2023-2024. Maksymalna kwota refundacji wynosi 45 000 zł na jedno stanowisko pracy.

Wnioski można pobrać ze strony internetowej urzędu w zakładce „dokumenty do pobrania”. Składać je należy w wersji papierowej w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą.

Szczegółowe informacje dostępne są w urzędzie lub telefonicznie pod wskazanym numerem. Kontakt z kierownikiem referatu ds. obsługi formalno-merytorycznej usług rynku pracy możliwy jest w godzinach pracy urzędu.

Informacje o wybranych załącznikach

  • Wniosek o zwrot kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w formacie pdf:

    Załącznik dotyczy wniosku o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla osoby bezrobotnej, z uwzględnieniem przepisów dotyczących pomocy publicznej. Kluczowe punkty obejmują wymagane informacje dotyczące wnioskodawcy, rodzaju działalności oraz zasadności wniosku o pomoc.

  • Wniosek o zwrot kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w formacie doc.:

    Załącznik przedstawia formularz wniosku o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w ramach pomocy publicznej. Kluczowym punktem jest konieczność dostarczenia szczegółowych danych o wnioskodawcy, w tym informacji dotyczących formy prawnej działalności oraz spełnionych kryteriów przyznania pomocy de minimis.

Pełne treści załączników znajdziesz w artykule.

Garwolin dn. 23.01.2025 r.
 
OGŁOSZENIE O NABORZE
Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie informuje, że w dniach 06-12.02.2025 r., rozpoczyna nabór wniosków, finansowanych ze środków Funduszu Pracy na następującą formę aktywizacji osób bezrobotnych.
1.       Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy.

Preferowane będą wnioski pracodawców, którzy nie korzystali z powyższej formy wsparcia w latach 2023-2024.
Maksymalna kwota refundacji jednego stanowiska pracy 45 000 złotych.
 
Wniosek dostępny jest na stronie internetowej urzędu w zakładce „dokumenty do pobrania".
Wnioski należy składać w wersji papierowej w siedzibie urzędu - sekretariat pok. nr 109 w godz. 8.00-16.00 lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres urzędu: ul. Mazowiecka 26; 08-400 Garwolin.
Szczegółowe informacje udzielane są w siedzibie urzędu pok. 107 lub telefonicznie, pod nr 25 685 25 12.
                                                                                                  

   Z up. Starosty
                                                                                               /-/ Marcin Zboina
                                                                                                       Dyrektor
                                                                                   Powiatowego Urzędu Pracy w Garwolinie

 
 
 
Opracował:
Andrzej Mikusek – Kierownik Referatu ds. Obsługi Formalno-Merytorycznej Usług Rynku Pracy

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu


Nabór wniosków - prace interwencyjne

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie ogłasza nabór wniosków dotyczących finansowania z Funduszu Pracy, który rozpocznie się 27.01.2025 r. i będzie trwał do odwołania. Oferta dotyczy prac interwencyjnych, które mają maksymalny okres refundacji wynoszący 6 miesięcy, a preferowany termin ich realizacji to 01.03.2025 r. Kwota refundacji wynagrodzenia za zatrudnienie osoby bezrobotnej w ramach tych prac wynosi 1 662,00 zł oraz składki na ubezpieczenia społeczne. Wnioski muszą być składane w nowej wersji wniosku, która obowiązuje od 10.01.2025 r. Można je pobrać ze strony internetowej urzędu w sekcji 'dokumenty do pobrania'.

Wnioski należy składać w wersji papierowej w siedzibie Urzędu lub przesyłać pocztą na wskazany adres. Szczegółowe informacje dostępne są w siedzibie urzędu lub pod podanym numerem telefonu. Ogłoszenie zostało podpisane przez Marcina Zboinę, Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Garwolinie, a opracowanie przygotował Andrzej Mikusek, Kierownik Referatu ds. Obsługi Formalno-Merytorycznej Usług Rynku Pracy.

Informacje o wybranych załącznikach

  • Wniosek o zorganizowanie prac interwencyjnych - doc:

    Załącznik dotyczy wniosku o organizację prac interwencyjnych przez Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie. Kluczowym punktem jest konieczność spełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia oraz możliwości uzyskania refundacji kosztów wynagrodzeń dla zatrudnionych skierowanych bezrobotnych przez określony czas.

  • Wniosek o zorganizowanie prac interwencyjnych - pdf:

    Załącznik dotyczy wniosku o zorganizowanie prac interwencyjnych przez pracodawcę, zgodnie z nowymi regulacjami ustawy z dnia 20 marca 2025 roku. Kluczowym punktem wniosku jest zobowiązanie pracodawcy do zatrudnienia skierowanych bezrobotnych przez określony okres po uzyskaniu refundacji wynagrodzeń i składek na ubezpieczenia społeczne.

Pełne treści załączników znajdziesz w artykule.

Garwolin dn. 23.01.2025 r.
 
OGŁOSZENIE O NABORZE
Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie informuje, że od 27.01.2025 r., do odwołania, rozpoczyna nabór wniosków, finansowanych ze środków Funduszu Pracy na następującą formę aktywizacji osób bezrobotnych.
 
1. Prace interwencyjne. 

Maksymalny okres refundacji wynosi 6 miesięcy.
Preferowany termin, realizacji powyższej formy aktywizacji osób bezrobotnych od 01.03. 2025 r.
Kwota refundacji wynagrodzeń przy zatrudnieniu osoby bezrobotnej w ramach prac interwencyjnych wynosi 1 662,00 zł., + składki na ubezpieczenia społeczne.
Obowiązuje nowa wersja wniosku z dnia 10.01.2025 r.
 
Wnioski dostępne są na stronie internetowej urzędu w zakładce "dokumenty do pobrania".
Wnioski należy składać w wersji papierowej w siedzibie Urzędu - sekretariat
 pok. nr 109 w godz. 8.00-15.00 lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego, na adres urzędu: ul. Mazowiecka 26; 08-400 Garwolin.
Szczegółowe informacje organizatorom ubiegającym się o organizację powyższej formy udzielane w siedzibie Urzędu pok. 107, lub pod nr tel. 25 685 25 13,
                                                                                               Z up. Starosty
              /-/ Marcin Zboina
                Dyrektor
         Powiatowego Urzędu Pracy w Garwolinie
 
 
Opracował:
Andrzej Mikusek – Kierownik Referatu ds. Obsługi Formalno-Merytorycznej Usług Rynku Pracy

Załączniki

pi-doc.zip 1687 KB
pi_pdf.zip 2448 KB
Informacje o publikacji dokumentu


Nabór wniosków - Refundacja osobie bezrobotnej, podejmującej staż lub szkolenie koszty opieki nad dzieckiem/dziećmi do lat 7 lub osobą zależną.

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie ogłosił nabór wniosków o finansowanie ze środków Funduszu Pracy, który rozpocznie się 27.01.2025 r. i będzie trwał do odwołania. Nabór dotyczy refundacji kosztów opieki nad dziećmi do lat 7 lub osobami zależnymi dla bezrobotnych podejmujących staż lub szkolenie. Formularz wniosku można znaleźć na stronie urzędowej w sekcji „dokumenty do pobrania”.

Wnioski należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub wysyłać pocztą na wskazany adres. Wszelkie dodatkowe informacje są dostępne w siedzibie urzędu oraz pod wskazanym numerem telefonu. Ogłoszenie zostało podpisane przez Marcina Zboina, dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Garwolinie, a opracował je Andrzej Mikusek, kierownik referatu odpowiedzialnego za obsługę formalno-merytoryczną usług rynku pracy.

Informacje o wybranych załącznikach

  • wniosek-o-opieke-nad-dzieckiem-pdf:

    Załącznik dotyczy zasad ubiegania się o refundację kosztów opieki nad dzieckiem przez bezrobotnych z dziećmi do 7 roku życia lub niepełnosprawnymi do 18 roku życia. Kluczowym punktem jest, że refundacja wynosi do 50% zasiłku dla bezrobotnych i jest przyznawana na czas odbywania stażu lub szkolenia po spełnieniu określonych warunków.

  • wniosek-o-opieke-nad-dzieckiem-doc:

    Załącznik zawiera zasady ubiegania się o refundację kosztów opieki nad dzieckiem dla bezrobotnych, którzy są skierowani na staż lub szkolenie. Kluczowym punktem jest informacja, że refundacja wynosi maksymalnie 50% zasiłku dla bezrobotnych, na podstawie przedstawionych dokumentów potwierdzających poniesione koszty.

Pełne treści załączników znajdziesz w artykule.

Garwolin dn. 23.01.2025 r.
 
 
OGŁOSZENIE O NABORZE
 
Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie informuje, że od dnia 27.01.2025 r., do odwołania, ogłasza nabór wniosków, finansowanych ze środków Funduszu Pracy na następującą formę aktywizacji osób bezrobotnych.
1.       Refundacja osobie bezrobotnej, podejmującej staż lub szkolenie koszty opieki nad dzieckiem/dziećmi do lat 7 lub osobą zależną.
 
Formularz wniosku dostępny jest na stronie internetowej urzędu w zakładce „dokumenty do pobrania".
         Wnioski należy składać w wersji papierowej w siedzibie urzędu - sekretariat pok. nr 109 w godz. 8.00-15.00 lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres urzędu: ul. Mazowiecka 26; 08-400 Garwolin.
         Szczegółowe informacje udzielane są w siedzibie urzędu pok. 113 lub  telefonicznie nr 25 685 25 03.
                                                                                              
 
 
Z up. Starosty
                                                                                                   /-/ Marcin Zboina
                                                                                                             Dyrektor
                                                                                   Powiatowego Urzędu Pracy w Garwolinie
 
 
 
 
 
Opracował:
Andrzej Mikusek – Kierownik Referatu ds. Obsługi Formalno-Merytorycznej Usług Rynku Pracy

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu